19 sierpnia 2015

Do biegu... Gotowi... START!

Witajcie na moim nowym blogu.

  Chciałabym dzielić się z Wami tutaj tym, jak radzę sobie z moją nadwagą. Mam nadzieję, że ten blog stanie się dla wielu z Was inspiracją oraz motywacją do tego, by w końcu wziąć w garść swoje życie i zrobić z nim coś pożytecznego.
  W planach mam publikowanie cotygodniowego podsumowania mojego tygodnia, ale niestety w związku ze szkołą, czasami może zdarzyć się tak, że nie będę miała wystarczająco dużo czasu na napisanie całego podsumowania, dlatego wtedy postaram się napisać chociaż krótką notkę, a w najbliższej wolnej chwili zrobić podsumowujący post.
  Wkrótce pojawi się trochę informacji o tym, jak doszło do tego, że walczę z nadwagą, co pchnęło mnie do założenia tego bloga oraz trochę o moich wcześniejszych działaniach związanych z odchudzaniem.
  Liczę na Was i na to, że wspólnie wypracujemy takie ciało, o jakim każdy z nas marzy.

Buziaki! ;*

2 komentarze:

  1. Wow, podziwiam Twoją odwagę. To dobrze, że chcesz się dzielić swoimi przeżyciami. Trzymam za Ciebie kciuki x
    Co prawda po angielsku, ale zapraszam do mnie stay-rebellious.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że ten blog pomoże nie tylko mi, jako forma dodatkowej motywacji, ale również innym, którzy jej potrzebują. :)
      Pozdrawiam, K.

      Usuń